Wednesday 7 January 2015

Pertama Kali.

Teks : Saniah Mat Sanat.

Hari ini, buat pertama kalinya saya menulis di sini pada tahun 2015.  Banyak yang ingin saya nukilkan.  Namun kekangan masa dan talian internet yang agak perlahan membataskan ruang untuk diri saya menulis.  Namun begitu, tidak terlewat rasanya untuk saya mengucapkan selamat tahun baru.

Esok, saya akan menjalani pemeriksaan pendengaran di klinik.  Saya dan tuan suami akan keluar dari rumah pada awal pagi untuk mengelakkan kesesakkan lalulintas.  Temujanji saya pada pukul sepuluh pagi.  Pemeriksaan kali ini adalah untuk tuntutan insuran kemalangan jalan raya yang saya alami tempoh hari.

Pengalaman pertama kali...

===============

Pendaftaran kelas-kelas ABDR berikut dibuka setiap hari
1. Kelas Asas blog dan penulisan} - online & offline
2. Kelas asas blog, fan page, mula bisnes} - online & offline
-produk sendiri
-makanan sunnah
-telekung solat borong dan runcit http://gedungtelekungsolat.blogspot.com/
-produk islamik
-projek raya http://dropshipbisnesmakanan.blogspot.com/
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas asas urus akaun wahm/soho
-Grup Coaching
-Kelas Online
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
8. Pendaftaran pengurus online - online dan offline
9. Kelas asas wordpress
Servis yang kami ada:
1. Tempahan blog bisnes - InsyaAllah, 5-7 hari siap
2. Beriklan di SOHO Directory juga bersama pautan kami lebih dari 900 blog

No comments:

Post a Comment