Thursday 19 November 2015

Ulasan Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif.

Ulasan Kelas Penulisan Kreatif ABDR.

Sumber : http://sitizaitonahmad7.blogspot.my/2015/11/ulasan-kelas-blog.html?m=1

Alhamdulillah berkat tunjuk ajar cikgu, saya akhirnya melepasi tugasan demi tugasan. Banyak perkara baru yang saya pelajari seperti memasukkan intri ke dalam blog, lay out, label dan pelbagai lagi. Sebelum ini saya hanya membuat cara saya sendiri tanpa mengikut cara yang betul. Langkah-langkah yang sebelum ini tidak saya ketahui telahpun saya ketahui. Sedikit sebanyak pelajaran itu dapat saya kaut.

Dalam bidang penulisan pula barulah saya memahami istilah-istilah penulisan seperti plot, watak, gaya bahasa dan sebagainya. Saya rasa beruntung dengan sedikit pelaburan, saya dapat menambah ilmu di dada. Malah cikgu sering memberi kata-kata perangsang yang menaikan semangat. Lebih membanggakan apabila salah sebuah cerpen kanak-kanak yang saya hasilkan telah terpilih untuk terbitan bersama DBP. Semua itu atas dorongan dan tunjuk ajar cikgu.
.
Kelas blog penulisan kreatif. Bagi yang berminat untuk belajar menulis cerpen, boleh hubungi saya untuk pendaftaran.

Untuk mendaftar hubungi  email : saniah.matsanat@gmail.com Atau sms/whatapps/telegram : 0192828266


No comments:

Post a Comment