Wednesday 12 March 2014

Salam Kembali.

Teks : Saniah Mat Sanat.

Foto : Carian Google




Bismilllah.  Salam kembali.  Lama betul saya tinggalkan blog kali ini.  Banyak cerita yang ingin saya kongsikan untuk semua.  Sebelum itu, saya berharap semua yang membaca blog ini tidak terkejut dengan kejadian yang menimpa saya.


Kehilangan diri saya bersebab, sekarang saya masih dalam proses merehatkan diri.  InsyaAllah, saya sudah semakin sihat.  Pada 27hb Febuari yang lalu, saya dan suami mengalami kemalangan jalan raya.  Ya, itulah yang terjadi.


InsyaAllah, saya akan berkongsi cerita dengan semua.  Sekarang, saya mahu rehat dulu.

Kelas asas blog masih menerima pendaftaran setiap hari.  InsyaAllah.  Boleh hubungi saya melalui email : saniah.matsanat@gmail.com
Facebook : Saniah Mat Sanat

Promosi terbaru ebook.





No comments:

Post a Comment