Saturday 13 September 2014

Hari Ulangtahun Kembarku.

Teks : Saniah Mat Sanat.
Foto : Koleksi Peribadi
Bismillah.  Alhamdulillah.  Hari ini, anak kembar saya menyambut hari kelahiran yang ketiga belas tahun.  Sudah menjadi gadis sunti.  Sekarang, kedua-duanya sudah hampir menyamai ketinggian saya.  Namun demikian, sifat manja dan keanak-anakan masih ada lagi.  Melahirkan kedua-duanya,  melengkapi keluarga saya.  Mereka berdua merupakan cucu perempuan yang dinantikan emak saya.
Lihat saja aksi keduanya.  Kembar seiras saya ini memang rapat tapi adakalanya bergaduh juga.  Semenjak dari kecil lagi, menjaga keduanya dipermudahkan Allah. 
 Gambar diambil ketika Hari Graduasi tahun enam.  Didoakan moga sentiasa sihat, dilindungi dan dalam redha Allah.  Ibu sayang kalian berdua.  Selamat hari lahir, sayang.  


No comments:

Post a Comment