Monday 9 June 2014

Peluang Bisnes Raya 2014

Teks : Saniah Mat Sanat
Foto : ABDR

Bismillah.  Alhamdulillah.  Alhamdulillah.  Alhamdulillah.

Kini,  kami di ABDR amat berbesar hati menawarkan peluang perniagaan kepada kalian untuk turut sama menjana pendapatan dari rumah. Kami mencari kalian yang berminat dan mempunyai keinginan untuk mula bisnes secara berjemaah dengan kami di ABDR. Syaratnya, kalian mesti berusaha bersungguh-sungguh, fokus dan komited/konsisten dalam melaksanakan peluang yang diberikan. Baik, setakat ini ada tiga peluang perniagaan secara online yang kami tawarkan di ABDR iaitu:

1. Pendaftaran Pengurus Online Akademi
 - Dengan menjadi Pengurus Online (PO) Akademi, tugas kalian adalah untuk mempromosikan produk dan servis yang ditawarkan di ABDR.
- Produk dan servis ABDR adalah permintaan sepanjang tahun. Banyak pilihan kelas dan bengkel yang dianjurkan oleh akademi. Selain itu, produk digital ABDR adalah seperti ebook dan pakej ebook hasil penulisan Puan Pengasas, guru-guru online dan rakan ABDR.
- Semua transaksi adalah secara atas talian (internet) sahaja. Kalian tidak perlu risau untuk memikirkan masalah penghantaran dan pengiraan kos penghantaran.

2. Pendaftaran  Kelas Bisnes Borong Telekung Solat.


- Berdasarkan pengalaman dan pertanyaan yang diterima, pihak akademi mengenalpasti ramai peniaga kini mula tercari-cari produk yang laris sepanjang bulan Ramadhan yang bakal tiba tidak lama lagi. Salah satu produk yang laris tersebut adalah telekung solat. 
- Jadi, pihak akademi berbesar hati menawarkan peluang bisnes melalui kelas membina blog dan fanpage borong telekung solat, khusus untuk kalian yang berminat dan fokus untuk menyertai kelas ini.
- Dalam kelas tersebut kalian akan belajar langkah demi langkah membina blog dan seterusnya fokus kepada menjual telekung solat secara borong.
- Fokus produk adalah pada jualan borong telekung solat sahaja. Ini termasuklah:
a) Telekung solat Vietnam
b) Telekung solat Indonesia
c) Telekung solat sulam
d) Telekung solat kanak-kanak
- Melalui kelas ini, kalian akan perolehi:
a) Ilmu membina blog dan fanpage niaga
b) Akan dimasukkan dalam satu fanpage group dengan barisan guru-guru online akademi yang sememangnya berpengalaman dalam bisnes online
c) Produk telekung solat adalah pelbagai jenis yang tersedia stoknya. 

3. Pendaftaran agen projek duit raya.

- untuk kalian yang sedang mencari produk yang ingin dijual pada musim ramadhan yang bakal menjelma, kami di ABDR membuka peluang pendaftaran untuk kalian yang mahu menjadi agen projek duit raya.
- Tugas kalian adalah mendaftar sebagai agen dan kalian boleh mula berjualan.
- Lebih menarik bonus yang ditawarkan apabila mendaftar sebagai agen, kalian boleh belajar langkah demi langkah membina blog khas untuk produk ini dan menerima 2 ebook penulisan Puan Masayu Ahmad, puan pengasas ABDR.
- Sementara menunggu blog kalian siap dibina, kalian sudah boleh mula mempromosikan produk di facebook atau fanpage di facebook. Kalian juga boleh mempromosikan secara offline kepada rakan-rakan dan ahli keluarga.
- Produk yang disediakan adalah seperti serunding ayam dan daging, pes nasi arab, snek oat choco dan pelbagai produk sunnah seperti madu, kurma dan kismis.

Bagi yang berminat untuk mendaftar dan sertai kami, kalian boleh terus hubungi saya, Saniah Mat Sanat selaku Pengurus Online Akademi untuk sebarang pertanyaan/ pendaftaran.

*************


Bergabung bersama 750 blog di ABDR.
1. Kelas Asas blog dan penulisan - online & offline
2. Kelas asas blog, fan page, mula bisnes - online & offline
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas asas urus akaun wahm/soho-daftar - Bengkel offline 14 Jun 2014
Pendaftaran akan ditutup pada 9 Jun 2014.
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
7. Kelas Online Bina Blog Borong Telekung Solat terhad untuk 30 orang sahaja.
8. Pendaftaran pengurus online
9. Projek Duit Raya.
Pakej untuk bulan puasa, raya dan rumah terbuka. Stok sedia ada.

Servis yang kami ada:
1. Tempahan blog bisnes - -InsyaAllah, siap 3 hingga 5 hari.
2. Beriklan di SOHO Directory juga bersama pautan kami 750 blog

Sertai kami.
Hubungi saya, Saniah Mat Sanat.
Pengurus Online ABDR
Facebook: https://www.facebook.com/saniah.matsanat
emel: saniah.matsanat@gmail.com
SMS/whatsapp: 0192828266

No comments:

Post a Comment