Wednesday 3 February 2016

Kad Nama Baru.

Teks : Saniah Mat Sanat
Foto : Koleksi Peribadi

Assalamualaikum. Selamat pagi.
Bismillah.
Mulakan pagi ini dengan senyuman manis dan ceria. Selawat dan salam buat junjungan nabi kita yang dikasihi.

Semoga kita semua ditambahkan, dipermudahkan dan melimpah ruah rezeki hari ini dan hari-hari akan datang. Aamiin.

Malam tadi, tuan suami tolong design kad nama saya.  Alhamdulillah, dah lama sebenarnya perkara ini tertunda.  InsyaAllah, akan print hari ini.

Alhamdulillah. Semalam saya kongsikan pengalaman di group telegram ‪#‎GSLAbam‬. Pengalaman yang belum pernah diceritakan pada orang lain. Pengalaman selama hampir tujuh tahun berbisnes. Cuma saya tidak kongsikan keseluruhan cerita. Saya dah edit sikit-sikit. InsyaAllah, akan tulis di sini nanti.
***************
Walaupun belum close deal, tapi apabila ada yang bertanya mengenai kelas atau telekung sudah menjadi kegembiraan bagi saya. Dapat close deal lagi la kan. Kenapa saya kongsikan kelas dan telekung di sini. Sebab saya dah sertai ‪#‎kelasasasblog‬ dan sudah gunakan ‪#‎TelekungAlKauthar‬.

Mahu belajar dan sertai pasukan ABDR, boleh terus whatapps@telegram saya di 0192828266

No comments:

Post a Comment