Friday 19 February 2016

Telekung Solat, Patuh Syariah.

Teks : Saniah Mat Sanat
Foto : Koleksi Telekung Al Kauthar
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Salam Jumaat.

Kali ini, saya kongsikan mengenai telekung solat.  Sebenarnya, saya sendiri tercari-cari telekung yang tidak jarang. InsyaAllah, saya berani kongsikan telekung ini sebab saya sendiri telah gunakannya.  Benar bagai dikata, apabila sudah guna baru elok kita kongsikan dengan kawan-kawan mahupun saudara mara.

Pengalaman saya, sepanjang menggunakan dan membeli telekung.  Ada yang jarang, sulaman terlalu berat dan rasa gatal apabila terkena kulit.  Saya juga pernah beli telekung di Bandung, Indonesia.  Namun masih tidak memenuhi kepuasan saya. Ada saja yang kurang selesa.

Setelah diperkenalkan dan menggunakan Telekung Al Kauthar, rasa kurang selesa hilang serta merta. Kini saya sudah menjadi salah seorang agen dropship Telekung Al Kauthar.  Boleh hubungi saya terus untuk dapatkan telekung ini.

Ciri-ciri Telekung  Eksklusif  Al- Kauthar :

★ Selesa dan mudah dipakai.
★ Melekap di muka dengan kemas.
★ Menggunakan kain yang sangat berkualiti setanding dengan jenama terkenal.
★ Tidak perlu memakai anak telekung.
★ Dilapik dengan 2 lapisan hingga ke paras melebihi dada agar aurat terpelihara.
★ Kain yang labuh.
★ Hiasan lace / renda sulam bermutu tinggi.
★ Simple tetapi cantik dan elegan.
★ Konsep warna putih suci.
★ Berciri eksklusif tetapi dengan harga mampu milik.
★ Setanding dengan jenama terkenal di pasaran.
★ Design yang menepati syariat.
★ Material yang semakin lembut dan selesa selepas kerap kali dibasuh.

http://telekungonlinehq.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment