Wednesday 11 December 2013

Kenapa Blog.

Teks : Saniah Mat Sanat.

Foto : Carian Google.



Bismillah.

Kenapa blog ? Soalan yang sering ditanyakan pada saya.  Ada beberapa sebab kenapa saya berblog.  Selain menambah ilmu, sudah tentulah untuk menambah pendapatan juga. Saya juga menambah kenalan dengan berblog. Inilah tujuan saya berblog.

Selain dari itu saya juga dapat mencapai impian saya untuk menjadi penulis.  Tentu semua ingat semasa kita berada di alam persekolahan, kita diminta mengisi ruangan cita-cita.  Saya dengan mudah menulis mahu menjadi penulis sebagai pilihan utama.  Saya masih ingat lagi guru kelas memandang saya dengan pandangan tidak percaya.

Alhamdulillah, sekarang saya sudah bergelar penulis walaupun sekadar penulis blog yang agaknya 'syok' sendiri sahaja.  Namun apa yang saya capai hari ini mungkin tidak tercapai andai tiada keizinan dari Allah.  Maklumlah sebagai orang baru dalam berblog ini banyak lagi yang perlu saya belajar.

Astagfirulllah.  Wallahu'alam.


No comments:

Post a Comment