Friday 27 December 2013

Pakej Mula Bisnes Online

Teks : Saniah Mat Sanat.

Foto : Saniah Mat Sanat.

Bismillah.

InsyaAllah.  Berita baik buat semua yang ingin memulakan bisnes online atau servis di internet.

Saya percaya bermula tahun 2014 semakin ramai yang ingin memulakan bisnes di talian secara online bagi menambah pendapatan dan menampung perbelanjaan harian yang semakin meningkat.

Alhamdulillah, dengan secara rasminya kini saya ingin menawarkan perkhidmatan bagi membina dua platform untuk mula bisnes online.

Tawaran ini khas buat mereka yang ingin miliki BLOG dan FAN PAGE untuk memulakan perniagaan atau perkhidmatan online tetapi tidak punya masa untuk mengikuti kelas online ataupun offline kami.

InsyaAllah.  Saya sendiri akan menghasilkan blog dan fan page perniagaan atau perkhidmatan online kalian . Perniagaan dan perkhidmatan online kalian akan di iklankan di http://sohodirectory.blogspot.com/ selama setahun.

Kalian juga akan diberikan BONUS 2 ebook untuk bacaan.

1. Ebook bernilai RM50 - boleh pilih antara 3 di bawah :
- Ebook Belajar Asas Blog
- Ebook Panduan Mula Bisnes Butik Online/Offline
- Ebook 101 Idea Home Based Bisnes

2. DAN Ebook bernilai RM25
- Ebook Superwahm Supermom

Untuk makluman kalian, SOHO DIRECTORY diiklankan oleh lebih 350 buah blog yang terhasil dari Akademi Bekerja di Rumah. Ini bermakna kalian boleh dapatkan traffik pengunjung dari 350 buah blog ini.

Ini adalah tawaran perkhidmatan saya bermusim, jadi dapatkan pekhidmatan ini sebelum menjejaki tahun baru 2014. Bermula 2014 kalian sudah boleh mulakan bisnes kalian secara online.





Jika ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan hubungi saya di :
email : saniah.matsanat@gmail.com
sms/what apps : 0192828266
add saya di facebook : https://www.facebook.com/saniah.matsanat

No comments:

Post a Comment