Friday, 20 December 2013

Akademi Bekerja Di Rumah.


Teks : Saniah Mat Sanat.

Foto : Akademi Bekerja Di Rumah.

Bismillah.


InsyaAllah, ini adalah antara sebab-sebab kenapa saya menyertai Akademi Bekerja Di Rumah.  Selain untuk menambah ilmu sedia ada.

1. Kelas adalah fleksibel-
Peserta kami adalah kebanyakan suri bekerjaya dan surirumah ada juga jejak, secara online 100 peratus, ia fleksibel, boleh mula bila-bila masa. Ada 10 langkah tugasan untuk kelas asas blog dan penulisan, dan 16 langkah mudah untuk bina kedai online.

2. Kumpulan sokongan.
Selepas selesai semua tugasan, peserta akan di serap masuk dalam group tertutup Akedemi Bekerja Di Rumah. Dari situ peniaga boleh membina jaringan, peserta pula boleh mencari peluang-peluang baru untuk bina persahabatan dan sokongan.

3. Sangat sesuai untuk surirumah yang baru mahu mula, kurang tahu urusniaga asas, kurang tahu buat borang, kurang tahu mahu mula dari mana, tidak ada produk kita sediakan produk.

4. Belajar membina kelompok sasaran untuk produk dan perkhidmatan yang bakal ditawarkan. Blog dan facebook adalah langkah paling asas dan mudah untuk kita belajar berjualan online. Ini sesuai bagi orang yang sibuk, surirumah yang pemalu.

5. Trek pemula. Bagi mahu mula bisnes secara sambilan atau sepenuh masa. Khususnya persediaan bagi surirumah yang tidak ada apa-apa asas. Kita mempunyai barisan pengajar di seluruh Malaysia, tidak ada had masa, kami menerima pendaftaran setiap hari.

6. Mula cabar diri untuk persediaan tahun baru. Tidak kira suri bekerja di rumah, atau suri bekerja luar rumah.

sumber dari : Puan Masayu Ahmad

------------------------------------------------------

InsyaAllah. Pendaftaran Disember sudahpun bermula. Kepada yang tertanya-tanya yang mana sesuai untuk disertai, di bawah adalah keterangan yang mungkin membantu:

1. Kelas online asas bina blog penulisan - untuk membina blog berpengaruh, blog yang disukai pembaca, belajar menulis blog dengan betul yang dapat menarik traffik ke blog.

2. Kelas online asas blog fanpage mula bisnes - bagi yang mahu mulakan bisnes online. Kurang tahu bagaimana cara untuk mula bisnes. Belajar urusniaga mudah dengan menggunakan medium percuma blog, fanpage dan facebook. Belajar menjana pendapatan bermula RM5, RM10, dan seterusnya. Bagi yang tidak ada produk kami sediakan produk untuk dropship.

3. Kelas beriklan di mudah.my - mudah.my merupakan medium promosi online secara percuma. Belajar teknik beriklan dengan betul di situ.

4. Kelas penulisan kreatif - bagi yang bercita-cita menulis cerpen. Belajar menulis cerpen dahulu sebelum menulis novel. Apabila sudah pandai tulis cerpen, insya Allah boleh menulis novel.

5. Rakan niaga/pengurus online akademi.

InsyaAllah.  Pendaftaran kelas asas blog dibuka setiap hari.  Untuk keterangan lebih lanjut tentang kelas asas blog sini 
Rangkaian blog kami sudah menjangkau sehingga 340 blog. Beriklan dengan kami dengan kadar pakej serendah RM50. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Email : saniah.matsanat@gmail.com
Facebook : Saniah Mat Sanat

Astagfirullah. Wallahu'alam.