Thursday 29 May 2014

Koleksi Gambar

Teks : Saniah Mat Sanat
Foto : Koleksi Peribadi
 Bismillah.  Alhamdulillah.  Subhanallah.  Ini adalah permandangan di kampung halaman saya.  Bila dapat melihat permandangan sebegini, saya sering kali merasakan sungguh takjub dengan alam ciptaan Allah ini.  Sekadar mahu berkongsi pemandangan ini dan menghilangkan kerinduaan pada kampung halaman.
Saya memang mengemari gambar-gambar pemandangan, jadi banyak koleksinya di dalam simpanan saya.  Selain gambar anak-anak.  Sekarang mudah untuk menyimpan koleksi ini.  Contohnya, kita boleh simpan di Dropbox, hardisk dan cd.  Ada juga koleksi gambar yang saya susun dalam album gambar.  Akan saya kongsikan lagi gambar-gambar yang menarik nanti.

***************
Bergabung bersama 700 blog di ABDR.
1. Kelas Asas blog dan penulisan - online & offline
2. Kelas asas blog, fan page, mula bisnes - online & offline
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas asas urus akaun wahm/soho-daftar - Bengkel offline 14 Jun 2014
Pendaftaran akan ditutup pada 9 Jun 2014.
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
7. Kelas Online Bina Blog Borong Telekung Solat terhad untuk 30 orang sahaja.
8. Pendaftaran pengurus online
9. Projek Duit Raya.
Pakej untuk bulan puasa, raya dan rumah terbuka. Stok sedia ada.

Servis yang kami ada:
1. Tempahan blog bisnes - -InsyaAllah siap 3 hingga 5 hari.
2. Beriklan di SOHO Directory juga bersama pautan kami 700 blog


Berminat untuk sertai kami.
Hubungi saya, Saniah Mat Sanat.
Pengurus Online ABDR
Facebook: https://www.facebook.com/saniah.matsanat
emel: saniah.matsanat@gmail.com
SMS/whatsapp: 0192828266

No comments:

Post a Comment