Saturday 21 September 2013

Sendiri

Teks : Saniah Mat Sanat

Foto : Koleksi Peribadi


Bsmillah.

Assalamualaikum.

Subhanallah, Allahuakbar , Alhamdulillah.  Inilah cuaca pagi yang saya gemari.  Pagi ini saya tinggal sendiri di rumah.  Dapatlah belek - belek gambar dalam telefon dan kongsikan di sini.  Suami dan anak - anak ada aktiviti masing - masing, tinggallah saya di rumah.  Seperti kebiasaan hari sabtu, anak - anak memang menghadiri kelas tambahan di sekolah.  Selagi belum habis peperiksaan memang beginilah rutin kami sekeluarga.

Walaupun begitu saya masih meneruskan tugasan yang perlu diselesaikan.  Jangan tidak percaya ya, saya semakin seronok berada di kelas secara online ini.  Selain mengenali rakan - rakan dari pelbagai latar belakang, banyak ilmu yang di kongsi  bersama - sama.  Terima kasih semua.  Hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.

Astagfirullah.  Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment